دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکاتي که براي رنگ کردن مو در خانه بايد به ياد داشته باشيد

در اين مقاله ما قصد داريم براي شما ترفند هايي براي آموزش آرايشگري و زيبايي بيشتر شما بيان کنيم و لوازم مورد نياز را نيز در آن ذکر کرده ايم .
اگر شما به جاي رنگ کردن موهاي سرتان در خانه ، تمايل داشتيد که خود موهاي سرتان را تراشيده بوديد ،ما شما را درک مي کرديم . رنگ کردن موي سر هم وقت شما را ميگيرد و هم براي شما هزينه بر خواهد بود علاوه بر آن سالن هاي زيبايي نيز هزينه ي زيادي را در پي دارند.

نکات کليدي: مطمئن شويد که احساس راحتي ميکنيد بدين معنا که از ملزوماتي استفاده نماييد که کار را براي شما راحت تر کنند ، و از نظر زماني تحت فشار قرار نداشته باشيد.
ما براي شما ترفندهايي را فراهم کرده ايم که بتوانيد همان بازده سالن را داشته باشيد.

1) به مدل هاي داخل فضا هاي مجازي اعتماد نکنيد.

به جد خانومي که به دوربين خيره شده و لبخند ميزند زيبا خواهد بود اما رنگ موي او فانتزي است.
هميشه رنگي که به موي خود ميبينم نسبت به رنگ موي مدل ها روشن تر ميشود . اما چرا؟
زيرا محصولاتي که شما داخل خانه ي خود براي رنگ کردن مو استفاده ميکنيد بسيار قوي تر از محصولاتي است که در سالن ها استفاده ميشوند(اشاره به اکسيدان مورد مصرفي) به همين دليل اين امر باعث ميشود که رنگي مشاهده ميکنيد روشن تر از چيزي باشد که داخل تلويزيون مشاهده ميکنيد.
مهمترين بخش اين است که شما بتوانيد تخمين بزنيد که رنگ نهايي به چه شکل خواهد بود که اين امر نيز به شما انواع سايه از رنگ مورد نظرتان را ميدهد.

2)دانستن آنکه چه زماني رنگ روشنتر و چه زماني تيره تر ميشود

روند کار به اين صورت است: براي رنگ دائمي رنگي را انتخاب کنيد که نسبت به رنگ مورد نظرتان تيره تر باشد به دليل قدرت اکسيدان.
در رنگ هاي موقت موها اين اشتباه است که شما به دنبال همان رنگ روشني باشيد که در رنگ هاي دائمي خواستار آن بوديد زيرا اين در فرمول رنگ هاي موقت است که نميتوانند رنگ مورد نظر را ارائه دهند بدين معنا که هر چقدر رنگ روي سر شما بماند تيره و تيره تر خواهد شد پس بهتر است که با دقت بيشتر به دنبال رنگ روشنتري بگرديد .

3) دو بسته را خريداري نماييد

اگر موهاي شما تا شانه هايتان است يا بيشتر از آن و موهاي ضخيمي نيز داريد از دو بسته استفاده کنيد تا مطمئن شويد که رنگ تمام موي شما را پوشش ميدهد، فقط مطمئن شويد که رنگ هاي هر دو بسته را داخل کاسه اي شيشه اي و يا پلاستيکي مخلوط کنيد زيرا اگر ظرفتان فلزي باشد باعث اکسيده شدن شده و رنگ شما را عوض کرده و خراب ميکند.

منبع : http://beautysalonsir.parsiblog.com/Posts/36/